2010年2月23日

[粵RAP粵過癮] 列強入侵 中史RAP

Attention to those 'commentators':
我也是人,我也有尊嚴的,我不反對你批評,但若非準確的批評加上有辱罵成份的,我將會將有關意見予以刪除。我只是純粹為了興趣寫了這東西,我寫出來不是、或者說、我出生不是為了被你嘲笑的。我可以很自豪的說一句,我擁有很多你沒有的東西,並非金錢可以買得到的。如果你仍認為「你沒什麼大不了的」,請拿出你的理據「囉唔該」。
列強入侵
曲︰Sahand Quazi ft West Battalion - We Against War*
詞︰CLPRO
唱︰CLPRO




追溯鴉片戰爭爆發既原因
問題唔止入口鴉片既商人
林則徐禁煙本來好地地
點知半路殺左一個林維喜
跟住鴉片戰爭分左三階段
咁睇黎中英雙方都打到七國咁亂
林則徐拒英軍於虎門
點知英軍攻到北京都唔嫌悶
道光帝勁火爆要將林則徐撤換
諗住改派琦善去廣州談判
點知佢私簽草約兼割地賠款
好似以為山高皇帝遠 無王管
清廷又改派靖逆將軍名叫奕山
不過靠佢打仗就真係好鬼艱難
事關佢收集馬桶淋洋人當係玩

Britain said that interest in China wasn't enough
therefore they send Henry Pottinger came to China and
gain more interest from Qing Dynasty
in 1842 they signed Treaty of Nanking
symbolizes the end of opium war
Oh I really get so bored

究竟南京條約有乜影響
可以分做政治經濟社會呢3樣
開左不平等條約既先例
簽完望廈又簽黃埔 嘩!真係弊
割讓領土加最惠國待遇
加埋領事裁判權外人就真係禁唔住
英人軍艦可自由進駐通商港
入埋內河就實行威脅國防
關稅工商業加埋二千幾萬財政負擔
英國你呢鑊真係唔係幾岩
加上影響國人文化健康同心理
輸入鴉片真係有d損人不利己
咸豐帝英法聯軍之役既背景
清廷畀人林多次,唉!唔夠勁
馬林教案廣州入城加修約問題 亞羅號事件真係冇眼睇

Britain and France would like to negotiate with China
eventually in 1858
Coz some misunderstandings, a new war starts and loses Qing
Again they signed Treaty of Peking
80 million tael 筆數點清

你問英法聯軍之役打成點樣
我只可以話清廷士兵唔夠強
人地想換約 大沽口唔比上
天津、北京條約簽兩章
破壞司法獨立似無王管
船隻入晒內河梗大開國門
俄國攞地 英國話要做稅官
打擊中國經濟工商業唔樂觀
教案頻生鴉片荼毒夠慘悲
廣東福建豬仔比人賣去做咕哩
洋務運動富國強兵做武器
甲午戰爭日本打到你趴地
1895簽馬關條約
日本武備超卓中國比較弱
比人打到傷 重要賠2億兩
連遼東同台灣都要割讓

甲午戰爭有乜影響 岩先講左賠2億兩
列強造成瓜分危機 救國有孫文同康有為
日俄戰爭日本勝利 侵佔中國不少土地
軍國主義乘時而起 大陸政策問你怕未

*We will be glad if we can contact you. Please note that this song is just for non-commercial educational use. If commercial use would be made, we will temporarily keep those rewards and will return it to you if requested.

4 則留言:

tako:)) 說...

好正sosad
by章魚

Azurino 說...

樓上果位用者
第一我冇指住你個頭逼你去聽
第二只係識得批評唔識得建議係冇用
唔理你係現實生活中識唔識我都好
"人先自侮而後人侮之"
我整呢首野出黎係為興趣
唔需要你用上粗口黎點講點講
用上粗口唔代表你好勁
相反只突顯你既幼稚
係咁.

匿名 說...

CL,not bad but a little bit strange.i dont how to describe.keep your effort
sam

lewis 說...

lyrics is good