2010年5月22日

廣州深圳兩日滾水淥腳匆忙遊 + 雜談

(粵)
陰雨不定

21號,陰雨不定。
9點鐘左右上車,換完手機卡後就打給RCVO配音組的紫丞少主和百劫星羅,他們都很好地接了電話 XD
去到廣州,老豆提議去詩書路,搭車去到西門口,唔識路,行左半個幾鐘,去到「阿蘇」推介的一間食肆,認真麻麻,跟住去左西華路 (?) 果頭有間甜品鋪,都幾好既,D杏仁奶糊幾濃,帶出奶味,正!

配音班底

食完呢間之後就去搵少主佢地勒,佢地係華農果邊,即係去五山。
咁就要轉車啦,係三號線天河方向月台果度,問下人去五山會幾耐,佢地就話三個字到。
沿途都有同佢地傾下咁既,佢地去到崗頂就落左車。
到站了,結果係落雨,過左對面OK一陣,買左支我最鍾意既麒麟牌魔力氨基酸飲料,先3.6,香港邊度搵啊?
無耐,星羅出黎接我,嘩,變態,等等,我唔係話星羅,我係指華農個校區,大到無朋友。
行啊行,行過個湖仔,碌下碌下碌左去西湖,上左學校車,1雞PER人頭。
喺打呢篇野既時候,星羅補充句話,我未行晒就已經話大。
正所謂︰事不關己,霑霑自喜,我呢個香港人就好唔想行路,除非話環境夠Pleasant,唔係既,我唔係嫌棄佢地D地方,而係佢地D地真係凹凸到我都唔記得點打凹凸呢兩個字。
圖︰少主,我,星羅合影。
我鍾意探索,但我唔鍾意無止境咁探索,太攰,體力太透支。
CALL左小紗好多次都冇人聽,唯有打msg。

返沙面,去了附近一間嚼江南吃晚飯,嘩,好多味精,唔落味精件事都冇咁worse。
唔想講咁多。
返酒店之前去左人民橋影相。原諒呢部係攝錄機唔係相機 (相機友︰好心你就用相機影啦)
http://img109.imageshack.us/img109/8551/file01741.jpg

带你四处转一转
越秀
海珠东山北京路谈情 听听远处那鼓声 谁又抗拒染上龙舟的喜庆 回望岸上灯火照映繁华 盛世让我深深庆幸逢生此际

22號,陰晴不定。

大同茶樓飲茶

人家常說,近年來廣州的茶樓點心質素每況愈下。大同茶樓至少推翻左呢個講法。
唔少點心都好正,廣州同香港喺點心上可以話不相伯仲。
但至於去茶樓,粵語說,當然是「飲茶」啦。
點了「台灣人參烏龍」,第一趟茶 (唔係第一趟車啊) 無乜味,跟住之後脷尖嗒住杯茶,一陣回甘的味道喺味蕾上蕩漾住,發出淡然既香,幽思無限,打返開雙眼,呢度係茶樓。

撞完慌

跟住去左位於人民南路附近既狀元坊。除左地下污糟啲,同旺角無乜分別。
「戰利品」有一件T恤「不自由毋寧死」,喺大陸購買,猶覺諷刺。
一個大舊HEADPHONE連一個通話咪筒,一個筆袋同埋2 對袜。
返東站,大概係2點既事。

往深圳列車即將開出

不知道為何列車廣播總要女聲。
唏噓住呢個我黎左三次既城市,由最初無朋友變到上埋人地大學宿舍。
畀我既印象係市容真係唔舒服。
我老頭講左句,「唔好用香港既標準黎比較」。
好矛盾。
我唔想用香港既標準既,某程度上咁講。
市政相關部門經常掘路,地下唔算多垃圾,但凹凸不平程度係我去過咁多城市最嚴重既一個。
廣州人係可愛既,但係開講有話「相見好同住難」,人是城亦是。
對政府唔可以有啲咩信心。你被人搶左野,你嗌啦,本地街坊或者會幫,但如果對方係湖南人,咁…
呢個時候我想講一句︰「高樓大廈可以抄,地鐵系統可以抄,品牌產品可以抄,但唔好意思,人民素質係冇得抄。」
你話我歧視我都係咁話。我會將廣州人分做兩類︰識廣州話,唔識。
識既大部分都易話圍,肯守規矩,教養都唔會話太差。
唔識既唔少都粗聲粗氣,大聲到喺番禺都聽到你喺天河講乜。唔識守紀律。
當然唔可以一概而論,一竹篙打一船人。
但點解巴黎鐵塔下低個廁所用簡體字寫告示呢?心照。
如果畀我從政我唔會留喺香港。香港起碼路唔會一忽高一忽低,起BRT起到勞民傷財,通完車司機大佬仲有呻。改善下路政建設,增加路面的士數量,多快好省咁起多幾條地鐵線。人民南嗰頭係完全搭唔到地鐵,我地唔係本地人唔識搵邊條公交車。官員唔該以人為本唔好以民為本,講左好多次,你代入下自己係普通人,出行都有困難,公交車逼過沙甸魚盒,出多幾趟車會死咩?
堂堂廣州城,市政建設可以改善既地方仲有咁多。唔好話我大香港主義發作,返返去頭先嗰句,如果揸正黎睇,我覺得令我滿意既地方似乎真係數唔出幾多。
環衛工人定時洗下地,唔好積晒塵都唔洗,呢鑊真係「唔洗客氣」。
針對權責不清既問題,我認為廣州市政府應該重新整理各部門︰

廢話唔想多講。







唔鍾意大陸幾樣野

踎廁

我自己覺得係好唔衛生,當然會有人反駁我話坐廁塊板個個坐過晒仲唔衛生,我心諗你會抹架嘛,同埋用踎廁係好唔照顧女性既行為,搞到女仔好粗魯。如此一來,實現左「靚女唔柯屎」既長遠目標 ( XD )。對於著裙、高跟鞋既女士,係冇可能用到踎廁。加上,用踎廁太耐雙腳係會好痺,而且所有踎廁都係好臭!(我認我係好奄尖)
夏天風吹,一陣徐徐既「幽香」悄然沁人心脾,米田共味「飄香」,「我接受唔到囉」。(顯然是受了無記文化的影響)

無空調媽叉的城市規劃

廣州熱到媽叉咁,冷氣又唔見佢開大喎。深圳涼過佢冷氣都大D,顧下人啦,身水身汗仲要逼喺你個屈側車廂,好難頂架!係得酒店D冷氣叫正常少少囉,好冇!D地鐵口又唔得光明正大,屈喺個商場啦,巷仔都有,發仔記你做乜野架?口胡!!

面子工程 (又叫穿衣戴帽工程)

度度都係棚,度度都係工程,度度都有人。
處處搵人問路都係答唔到,問幾個先有個知道,有D連詩書路喺邊都唔知。
有幾個外省人問我地佬,我心諗我孭咁大個包,唔似本地人囉。
講廣州話 =/= 係廣州人。

唔禁煙 / 講一套做一套

22號去大同酒家飲茶,野食廉宜又好食,可惜附近有好多煙鏟,仆街你話,搞到冇晒mood,一邊食野邊食二手煙,好難頂。好憎人食煙,又或者至少,好憎人喺我面前食煙。食煙既名人係我心目中印象會差,或者因為工作需要食,或者因為減壓,或者係成班老友都食逼住食,憎!入骨既憎。靚女無論你有幾靚,幾有涵養,至少見到食煙既,對唔住,唔該你自投珠江。
好憎呢個社會做人有時需要假面具。好憎講一套做一套。好憎人唔守諾言,至少你唔ok既同人單聲好等人有個心理準備。
好憎人唔聽電話,好憎人用D嘈到拆天既電話 (接駁) 鈴聲 (放心,唔係話你啊星羅)。好憎大陸又封鎖網絡,境外上到既網,入到去就上唔到。你要block咪block啲敏感野囉,一概封晒係唔可行。
網絡步向自由,共和國政府害怕人民造反,咁咪封鎖囉。箝制你既思想 (至少有人有獨立思考能力,我好慶幸) 之後就黨前黨後。反貪倡廉咩?慳啲啦!算鳩數罷啦!

再打唔駛瞓,今日筆耕此處作罷。

沒有留言: