2008年7月3日

神仙B

我呢就叫做神仙B,冇吹雞嗰時呢就係日頭,
做緊世界嗰陣呢就係夜晚。
有一樣野我比人地叻既呢就係我唔怕比人抛浪頭,
但係我都同其他人一樣我係怕比波省既。
我希望每一個人都識得屌人地個老母!
我淨係識呢啲架咋
你的力量如何,你的粗口也必如何
   -642,高登會員
三五成群 - 香港網絡大典
和周嘉豪一起看電影看到瘋掉了…
由錢昇瑋執導的《三五成群》於1999年上映,本片以秀茂坪燒屍案作為題材,不過上映時卻低調得緊要。宣傳上只是無聲無息的在報章賣八份一版位的廣告。結果,該片票房不足廿萬。但是,不少朋友看過以後,或覺雖然電影拍得頗粗,但卻十分實在。
一等一傑作!不過奉勸大家看完就好,不要落手落腳走去做,我從來沒有鼓吹暴力和打架。

沒有留言: