2008年6月17日

論宗教

令人戰慄的聖經
今日發現了這個很好的網站,可令大家知道基督教的壞處。
宗教導人向善──大部分的宗教都合用,除了︰天主教和基督教。
文言文維基寫道︰
基督教出自猶太教,而以愛天下人為宗,使人有所師法,而臻善道。而其教中人,有自傲者,往往以兵令異民信其教,又禁毀各種古史神話,名殿妙文,若古希臘斯堪地那維亞馬雅等處,古事古物,多有失焉。而其教中相爭,莫不烽火連天。故基督教雖為善教,亦有賊殘人事者也。而其美者,歐洲禮樂詩賦,莫不自於此。蓋士以歌謳頌神恩,積累日久,自成一系也。

其一、其消滅異族之物,不尊重別國文化,為我獨尊,其排他性十分高,只有聖經是真理,佛教、道教、回教的就是惡魔 ( Devil ,或撒旦 )?就你一個宗教是真理,其他的都不是?
其二、聖經之誤何其多,教人向惡,當中詳情參見上方之網。
其三、對聖經之批評,何其多?它們都是造出來的?鼓吹奴隸制 ( Slavery ) ?美國已經有個總統解放了黑奴了,那為什麼還要信基督教?它鼓吹階級觀念,那蘇聯為何又有多之不盡的東正教 ( 基督教派,Orthodox ) 徒?
英文維基寫道 ( 已譯 ) ︰

一些左派自由鼓吹者 以基督法西斯主義 ( Christian fascism ) Christofascism 來形容一些在美國可能出現的神權政治。

利治‧朗牧師 ( 三一聯合循道會 ,總部位於西雅圖 ) 曾以「喬治布殊和崛起的基督法西斯主義」為題講道,當中他說︰我想講既係,布殊先生所鼓吹既基督法西斯主義。佢係基督教既一種形式,亦都係耶穌所體現出黎既一面鏡。

關於地獄的問題A history of Western Philosophy ( Bertrand Russell, Simon & Schuster, 1945 ) 它跟我們講︰
因為我地遺傳晒阿當既罪,我地係應該受到天譴既。未受洗既,包括細路,會去地獄,受一切既苦難同折磨。我地唔應該話佢,投訴佢,因為我地有罪 ( 阿當夏娃被蛇騙吃禁果一事,使上帝憤怒,把他們逐出伊甸園,從此需要勞役 ) 但主慈愛既恩典寬恕左我地,特別係受左洗果啲,係可以上天堂,呢啲係定既......
我們都完全腐化,除左上帝的恩典,呢個係我地唯一恩賜,使我們能夠上到天堂。唔知點解有啲被救,其餘既就被天譴。要解就話上帝無心既選擇囉。 天譴證明上帝既公義同拯救他的憐憫。雙方同樣顯示佢既善良。
整天都說死後必有審判,如何審判,為何只是上帝審判你而不是其他人?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
為何今天我寫這篇東西?昨天我回補習社,有2個西人走過來,不斷以很難聽的粵語向我搭訕,他跟我說英語,我跟他說英語 XD。如是者,他們給了我一張宣傳單張,講述他們是這個教別的,啊!摩門教!在九龍塘有一個很大很美麗的總部,騙了不少人的錢來建的?他們是異端。
不要受任何聖經相關的宗教影響!如果你參加了,請立即退離!不要受其污染!

4 則留言:

匿名 說...

你都on 999
你肯定冇睇過聖經
仲有
聖經係冇講過其他教係devil
只係係十誡話1個信徒5應該信其他教
仲有
5係信徒就會上天堂
1個不係信徒榜樣既人都5會
而5係信徒都會有機會上天堂
只要是好人都可以!!
你5好信晒網上d野啦on9
自己睇下聖經先啦

匿名 說...

你係5應該lobal受洗同未受
主對每1個人都1樣

Azurino 說...

我冇label
係有個牧師label
睇清楚再回答
唔係好人唔好人
係是否信主同決志
受洗與否係保守派基督教
決定你能否上天堂的關鍵
同埋唔該用返正路既口語
唔好再1,5,一就一,唔就唔。

Azurino 說...

請勿以粗口留言。
此處非胡亂討論之地,理性討論方為上策。